Úgy tűnik, hogy az év eleje meghatározó volt a további hónapokra vonatkozóan is, hiszen 2016-ban váratlan túlsúlyban érkeznek a kétajtós járművek a gyűjteménybe, most főleg tető nélkül. Alig sikerült megtörni az átoknak semmiképpen nem nevezhető jelenséget egy hatalmas Lexus-szal pár hónappal ezelőtt.
Az eredeti vonulathoz visszatérve jutott kupé mostanra is a GT Spirit jóvoltából, akik a BMW M4-es LB Performance által látványosra tuningolt verziójával nyitnak teljesen új fejezetet a BMW gyűjtők életében. Én nagy szerencsémre ráadásul stílusosan egy M4 Competition-nel hoztam haza.
Az előző hónap elején volt szerencsém hosszabb időre megtapasztalni a kabriózás mámoros érzését egy Ford Mustag-ban, aminek gézházteteje alatt az autóbolondok által előszeretettel lesajnált 2,3 literes EcoBoost dolgozott. Persze, én is jobban kedveltem volna a prérifarkasnak keresztelt V8-as rotyogását, de a nyitott tetejű póni ebben a formában is tökéletes élményautó. Pontosan olyan lelkesedéssel csinálja a fánkokat, ahogyan az elvárható egy olyan autótól, aminek vágtázó ló van az orrán.
Mindez annyira meghatározó élmény volt, hogy egyenes út vezetett a megfizethető árú Paragon Models BMW M6 Cabrio-ig. Érdekesen hangozhat, de idő közben a piac tényleg hozzáigazodott a modell minőségéhez és jóval a kezdeti 80 eurós ár alatt beszerezhetőek az új M6-osok. Könnyebb is így megbékélni az apróbb hiányosságokkal, amik a Paragon-ok esetében rendre felmerülnek.
Már idejét sem tudom, hogy mikor volt olyan hónap, amikor ne csúszott volna be egy műgyanta modell valamilyen formában. Most szintén egy OttO mobile termék landolt nálam, egy igazi ritkaságot alkottak meg, amikor a 8-as sorozat Alpina B12 5.7 Coupé névre hallgató változatát vették elő a hatalmas kalapból. Biztosra mentek, ezért a menő sárga helyett a hagyományokhoz hű sötétkék metál színben és kék-zöld mintázatú szinte már fehér beltérrel.
Bekopogtatott még a '20-as évek végének legjobb sportkocsija, a CMC Bugatti Type 35-ös brit verziója is, ami valószínűleg elég előkelő helyen végezne akkor is, ha az egy négyzetmilliméterre eső gyönyörű részletek számítanának egy modellautó értékelésekor.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.