Bár tavaly ilyenkorra már túl voltam három modellen, ha kizárólag adott évben gondolkozunk, idén egyelőre úgy tűnik, hogy a januárt teljesen eluralta az irdatlanul hosszú nevű GT Spirit BMW 435i Coupé M Sport M Performance, ami meglepően jól néz ki és látszik rajta, hogy odafigyeltek a kevésbé díszített 435i M Sport után érkezett visszajelzésekre, ezért kicsit reszeltek a hátsó lámpák formáján az újabb sorozatra.
A látványos kiegészítőkön és a matricázáson kívül remek ötlet volt lecserélni a LED fényszórókat az itthon elterjedtebb adaptív xenonra, ezzel már tényleg sokkal kevésbé érezzük azt, hogy csak átpingálták a meglévő alapot. Műgyanta modelleknél nincs mit játszadozni a tartalommal, ezért a külsőn kell bevetni mindent, amit csak lehet és ennek lassan a mesterévé növi ki magát a GT Spirit.
Nem szabad arról sem megfeledkeznem, hogy a januári csomag csak kétharmad részben tartalmazott gyári tuningos 4-eseket, a maradék egyharmadot egyedül képviselte egy kék M235i M Performance. Emiatt rendkívül zaklatott lettem. Hiszen nem tartott sokáig meggyőzni magam, hogy a 2-es BMW nekem csak pirosban tetszik, így ügyet sem vettettem erre a kékre annak ellenére, hogy ezt is nagyon okosan csinosították ki. Hiba volt, mert az M Performance elemek nagyban hozzájárulnak a 2-es Coupé esetlenségének csökkentésében, egy kifejezetten dögös autóvá varázsolja ez a pár sportos holmi. Nem is bírtam ki, hogy ne lőjem körbe.
Továbbá voltam olyan merész, hogy megpróbálkoztam ismét a fehér autók nappali fotózásával - amibe olyan csúnyán belesárgult az M535i-m nyáron - és minden félelmem ellenére nem vesztették színüket az alanyok a megfelelő helyre rendeződött felhőknek köszönhetően.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.