Olykor a modellbolondban fel szokott lobbanni a láng, hogy valami olyat alkosson vagy vegyen, amivel egy csöppet valósághűbben néz ki a kisautó is, ezért építünk diorámákat és ezért szokás játszani egy kicsit a szögekkel és a háttérrel fényképezés közben.
Nagy ritkán erre a modellgyártók is rájönnek, aztán hozzácsapnak egy fröccsöntött sporttáskát a Kyosho BMW M3 CSL-hez vagy egy párnát a Smart ForFour-hoz, bőröndöket a BBR Ferrari F430-hoz és így tovább. De egy sima vitrindíszítő vagy fotókellékért megvenni egy egész modellt nem éppen a legjobb képlet, ha kiesik az érdeklődési körből vagy nem akarunk lemondani az Autoart M3 CSL pontosságáról.
Nem túl gyakori jelenség az 1:18-as modellek között a haszonjármű, de akinek akad egy a vitrinben, abban azért egy kicsit ott motoszkál, hogy dejó lenne telerakni egyszer. Mi például a remek Highway 61 Chevy kapcsán jutottunk el erre a pontra. Mondjuk, csak miután rájöttünk, hogy attól, hogy van rajta raklap, még közel sincs igazán megpakolva a plató.
Kutakodni kezdtünk (gugliztunk) a megoldás után, aztán rá is találtunk itt. Bár Ancsa az 1:12-es méretarányú babaházak élelmiszerellátására szakosodott, nem volt nehéz átszoktatni az általunk preferált méretarányra, így kezdődött meg a modellekhez passzoló zöldség és gyümölcs gyártás.
Aztán az eredeti terv szerint persze, elkezdtek készülni a különféle sporttáskák, bőröndök meg még néhány hasznos apróság, ami elengedhetetlen egy autóba, mint a mentőláda vagy az esernyő. Szerencsére a Föld legtávolabbi szegletében is éppen így gondolják ezt az egészet. Jó érzés összerakni egy rendelést, ami hosszú utat fog megtenni kontinensen belül vagy épp Brazíliáig, Afrikáig. Aztán pedig viszontlátni a Facebook-os kirendeltségünk levelesládájában, ha célba ért a csomag. Ha pedig valahová valami kicsi, színes mütyürke érkezik, attól mindig egy kicsit vidámabb lesz a nap.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.