Olyan szerencsés vagyok, hogy ma kizárólag ritka modelleket fotózva fagyaszthattam meg a kezem a Duna partján. A teniszlabda színű 02-es Bömbit mondjuk csak a mütyürkék miatt vittem ki, de a többi kettő modell csak nálam friss, nem mai darabok.
Az UT models E46-os például egy patent állapotú, 1998-as, gyári dobozos 318i. Igen, négyhengeres, ettől különleges. Feketék az ablakkeretei, nincsen ködlámpája sem, más a lökhárítóban lévő rácsozása is, mint a 328-asnak.
De tudom, hogy mindenki számára a batár Autoart Ford Himalaya Expedition az igazi durranás. Nem csoda, mert kicsit tényleg olyan, mint amikor az ember találkozik egy hírességgel, akinek az ismertsége mögött valós teljesítmény van és, ha még beszélgetni is van lehetőség, akkor örömmel hallgatja, hogy ő hogyan látja a világot és érdemes is odafigyelni rá, mert nagy valószínűséggel nem lesz még egy ilyen alkalom.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.